Bij s2soon design kunt u terecht voor verschillende diensten. Van ontwerp tot eindproduct!
S2soon design ontwerpt voor u al uw offline of online media. Van gepersonaliseerde vector portretten tot een compleet huisstijl.
S2soon design werkt ook samen met verschillende drukkers voor het bedrukken van verschillende artikelen. Zo is s2soon design een vaste ontwerper voor L4B design, waar veel vector tekeningen zijn terug te zien op de producten die L4B design verkoopt.
Zo is s2soon design ook de vaste designer voor Saka Mese Maluku een Molukse organisatie die 4 jaar geleden is opgericht als een nieuwsportaal.
Offline media is het overbrengen van boodschap van producten of diensten zonder het gebruik van digitale media zoals internet of televisie.
Eigenlijk kunnen wij hier spreken over traditionele reclame voor de komst van internet. Denk hierbij aan advertenties in kranten, folders, kranten, pandbelettering, autobelettering, reclameborden, relatiegeschenken, sponsoring en noem maar op. Radio en televisie worden ook nog onder offline media gerekend. Echter heeft tegenwoordig iedereen een kastje aan de muur dat via internet loopt voor televisie en radio. De term Offline marketing is daarmee in principe niet juist, gezien het feit dat radio en televisie vaak wel degelijk via internet worden aangeboden. Tot de ‘Offline’ kanalen rekenen we:
Wanneer we over online media praten kunnen wij dit onderverdelen in 3 verschillende groepen (betaalde media, eigen beheer media en verdiende media).
Betaalde media is een voor waar de meeste controle op is. Paid marketing zorgt voor direct beïnvloedbare resultaten.
Betaalde media is flexibel en maakt het controleren en testen mogelijk. Door SEM (Search Engine Marketing) kunnen producten/merken snel de juiste boodschap of aanbieding kwijt binnen de gekozen doelgroep. Wil je snel of zelf bijna “real time” resultaat, dan biedt SEM jou de mogelijkheid om te werken aan creatie en strategie. Hier wordt snel ingespeeld op de steeds veranderende marketingbehoeften.
Betaald zoeken is een handige tool om snel te bepalen wat het beste werkt op de lange termijn. Deze strategie is/en kan een bron zijn van belangrijke inzichten in klantgedrag. In combinatie met de juiste strategie, optimalisatie, analytische technieken en goed beheer kan betaald marketing de sleutel zijn tot het sterk verbeteren van het resultaat. Een combinatie van paid en owned bepalen de juiste balans van efficiency, lange termijn strategie en optimalisatie.
Paid media zijn de platformen zoals: Google Adwords, display advertising of advertorials, waar je aanwezig bent omdat je hiervoor betaald hebt.
Dit is het stukje marketing waar je zelf bepaalt en controleert hoe u uw boodschap communiceert! De basis van elke (online) marketing campagne zijn de owned media. Wanneer je snapt hoe SEO (Search Engine Optimalisation) werkt, dan kun je hier al veel mee bereiken. Het systematisch opzetten en onderhouden van eigen mediakanalen en de bijbehorende content is cruciaal.
Owned media zijn de kanalen die je volledig in eigen beheer hebt. Op deze platformen bepaald u zelf hoe uw boodschap eruit ziet en wat u wilt vertellen. Denk hierbij aan uw website, blogs, uw YouTube kanaal, uw facebook pagina, nieuwsbrief en andere social media platformen.
Earned media is de publiciteit die u ontvangt als gevolg van de inspanningen die u heeft geleverd om een product te maken en/of een dienst aan te bieden die zich onderscheidt dat het nieuwswaardig wordt.
Voorbeelden hiervan zijn: Likes op social media, (re-)tweets of links naar uw website, alles wat online gedeeld of verspreid wordt.
Er wordt hardt gewerkt aan de webwinkel!
Binnenkort kunt hier verschillende designs kopen. Sluiten